Vertrouwen

Als een vis in het water!
Wij stimuleren de sociale vaardigheden en de sociaal-emotionele ontwikkeling van onze leerlingen. Iedereen die betrokken is bij De Fuik -leerlingen, leerkrachten en ouders- is er voor verantwoordelijk dat problemen worden voorkomen of worden opgelost. We hebben oog voor het welbevinden van  leerlingen en leerkrachten en zetten actief in op het voorkomen van pesten. Het resultaat is een veilig school- en leerklimaat dat bijdraagt aan de leerprestaties van leerlingen. Want als je lekker in je vel zit, dan leer je vanzelfsprekend.

"De groepen zijn klein en op die manier krijgen de kinderen veel meer aandacht."

"Er is oog voor het kind en hoe het is. Elk kind wordt op zijn/ haar manier benaderd. De kinderen voelen zich enorm veilig."